søndag den 29. september 2013

Pink søndag


Denne søndag har stået i Støt Brysternes tegn. 


"Min" idrætsforening havde fået stablet et Støt Brysterne-arrangement på benene, og i dag løb det af stablen. Ih, hvor har jeg glædet mig! Ikke mindst fordi jeg havde sponsoreret to præmier.

Jeg havde forberedt mig godt. Da jeg var på apoteket i fredags, faldt jeg over denne neglelaksampak for Opi:


Det er første gang, jeg har fået afprøvet Opi-neglelakken, som af mange bliver rost til skyerne. Med fare for at få Opi-fans på nakken, må jeg tilstå, at mærket for mig ikke er de ekstra penge værd. Udover at den ikke lugter så fælt som nogle andre neglelakker, synes jeg ikke, den på nogen måde er bedre. Den er lige så nem at påføre som fx Gosh, og den holder ikke længere end andre gode neglelakker.

Se venligt bort fra at mine fingre er tørre.


Udover neglelakken havde jeg investeret i en sport-t-shirt fra Kræftens Bekæmpelses hjemmeside. Den nåede heldigvis at komme. Kunne jeg være bedre forberedt?


Det var nogle rigtig gode timer i hallen! Der var pyntet flot op, og arrangørerne havde fået fat i rigtig mange sponsorgaver. Da jeg var en af de første 30, der havde tilmeldt sig, fik jeg en goodiebag med alt muligt forskelligt.

Det var 5 toptunede instruktører, der stod for det sportslige, og der kom sved på panden og smil på læben!

Slutnummeret var i discoens tegn, hvor alle deltagere fik knæklys til håndleddene. Og så var der ellers dømt "Celebration" med Cool and the Gang!


Der blev trukket lod om mange flotte præmier på indgangsnummeret. Jeg vandt økologisk kaffe fra Peter Larsen. Det er jeg sikker på, manden bliver glad for.



Det var en rigtig god dag, hvor der blev samlet 5400 kr ind til det gode formål, og jeg er bestemt at finde blandt deltagerne næste år!







Hvis du ikke har deltager i min Give Away, er det stadig ikke for sent.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med kaffen....og jeg skal nok se bort fra de tørre fingre :D Hvor er det fedt og læse du har haft en alletiders dag.....flot sum penge der blev danset hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det virkelig nogle skønne timer! Men hold da op, hvor var jeg træt efter 3 timers motion!

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.