fredag den 17. oktober 2014

Ugens fredagshygge

Efter en rigtig god dag i både Brørup, Ribe og Gram sidder hunden og jeg nu og hygger i sofaen med dynen til ugens Vild Med Dans, mens jeg lader mig inspirere af hæklede og strikkede ting fra naturen til mit efterårsprojekt.



I dag har jeg været heldig at finde garn, hvis farve kunne bruges som efterårsfarve. I gemmerne fandt jeg også en rest Arwetta til formålet.




Nu vil jeg nyde min varme te og komme i gang med at hækle eller strikke.

Hav en dejlig fredag aften og god weekend!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er det fint at du og hunden kan være fælles om projekterne ;)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt :) Jeg synes kombinationen med hund, dyne og kreativt i sofaen er så hyggeligt :)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.