lørdag den 18. oktober 2014

Har du også blogget om efterår eller Halloween?

Det har jeg - og det fortsætter!

De to efterårsblade har nemlig fået selskab af et hæklet agern. Jeg lavede en søgning på Google og fandt en opskrift hos Gitte Blinkilde. Jeg tog udgangspunkt i opskriften, men måtte lave tilretninger undervejs, så nøden kom til at passe til skalden. Det mørkebrune garn er nemlig en smule tyndere end det lysebrune.




Jeg synes, jeg mangler noget rød eller noget grønt for at bryde de brunlige nuancer. Jeg har derfor fundet en opskrift på et hæklet ahornblad. Jeg havde fundet en strikket udgave i en bog, men jeg vil hellere lave et, der er mere detaljeret. Det passer bedre til det, som jeg har lavet indtil nu.

Har du også nu eller tidligere blogget om efterår eller Halloween? Hvis du kan svare ja til det, så kig forbi hos Cupcake By Me. Elena har endnu en gang sat en "Link-party" i gang på sin blog. I denne måned er temaet netop "Efterår og Halloween.
Du har mulighed for at kigge forbi hos andre kreative bloggere, og at andre bloggere kigger forbi din blog, hvilket er formålet med initiativet. Det er med til at skabe mere liv i Blogland - så kom og vær med!

4 kommentarer:

  1. Bladene og ageret er bare så fine - og rigtig efterårsagtig!

    SvarSlet
  2. Jeg har blogget lidt om et bekymret græskar:) http://hvisvindenvender.blogspot.dk/2014/10/bekymret-grskar_14.html men det har du allerede været forbi:) Tænker nu nok der kommer mere om Halloween på min blog, så hold øje:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der har jeg været forbi :-D Jeg vil da lige holde øje med din blog :-D

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.