fredag den 6. december 2013

Første hæklet fisk er "svømmet" i mål!

Nu blev den første fisk helt færdigmonteret.

Jeg har valgt at sætte et stykke lædersnor i munden, sådan som opskriften også foreslår. Mit er mørkebrunt.
Enden af snoren er sat fast på en magnet, hvorefter jeg har hæklet et "låg" i form af en halv kugle. Indeni denne har jeg kommet en smule fyld. "Låget" er sat fast på magnetens sider ved hjælp af limpistol.

Ideen med et "låg" kom pludselig, da jeg egentlig ville dække magneten med en hæklet kugle. Halvvejs fandt jeg ud af, at en halv sådan set var en bedre løsning.

Nu skal den anden fiskemagnet også laves færdig.



6 kommentarer:

  1. Det er da en super løsning, og den ser nu så sød ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Alice. Jeg endte også med at blive glad for denn løsning. Så må vi håbe, modtageren også er det :-)

      Slet
  2. Den er simpelthen så sød, og jeg tænker, at den også kunne egne sig perfekt som nøglering

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne den sagtens, Susanne. Jeg tror dog, at jeg så ville lave den mindre, men det er nok en smagssag.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.