tirsdag den 19. november 2013

Må den bedste kvinde/mand....

.... til opgaven (!) vinde valget!

Det er mit ønske! Om det bliver sådan, kan man kun håbe på!

Jeg har i dag sat mine to kryds. Det var ikke så nemt denne gang som for 4 år siden. Der er sket meget i den mellemliggende tid, og selv om vi her taler kommunalvalg  kunne jeg ikke bare se bort fra mine følelser fra foråret, da jeg kl. ca 17.30 satte mine to kryds. Det kommunale kryds blev et kryds på opbakningen, på forståelsen, på anerkendelsen, det grønne og nok også protesten. Da jeg stod i stemmekabinen var jeg ikke i tvivl i forhold til det, som jeg allerede havde besluttet mig for. Det føltes SÅ rigtig, da jeg satte de to streger, der dannede et fint kryds.

Jeg valgte at sætte mit fine regionskryds det samme sted, som til sidste regionsvalg. Det blev et kryds på en person, som jeg har tillid til. Det var det vigtigste.


Bagefter gik turen til søster og svoger, hvor sidstnævnte igen havde lavet noget lækkert valgflæsk! Jeg elsker valgflæsk! 


Nu ses der spændt valg på tv. Der er nu noget særligt over sådanne valgaftener!

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak! Jeg håber, du også havde en god dag.

      Slet
  2. Mums....det valgflæsk ser sgu godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var den også! Det smagte himmelsk som altid. Det er ikke en ret, som jeg selv laver, så når jeg får det, nyder jeg det ekstra.

      Slet
  3. Åh, persillesovs! Den ser jo helt perfekt ud (læs: ingen synlige kartofler, når de først er dækket) :D

    - Anne

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.