søndag den 20. november 2016

Adventsgiveawayen er skudt i gang!


Så er det lige før, at julen for alvor går i gang! Traditionen tror afholder jeg sammen med Anja (Zoomsnoren og @anjahjorth80) adventsgiveaways frem til jul!

Indholdet vil som altid være af kreativ karakter, dvs. der vil være noget hjemmelavetog/eller noget, hvor vinderen selv kan være kreativ. 






Den første adventsgiveaway står i hæklingens tegn. Du kan vinde julehæklebogen "Hæklerier til jul og vinter", som den kreative Josefine B. Knudsen har lavet. Bogen er fyldt med opskrifter på hæklede julekager, julepynt, julefigurer og vinterfigurer. For at du kan komme godt i gang, får du også 2 nøgler julerødt bomuldsgarn fra Karen Klarbæk. 





Alle kan deltage - du behøver ikke have hverken blog eller Instragram.


Sådan deltager du

Det eneste, du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar med din mail på bloggen.
Hvis du skriver både her og hos Zoomsnoren, deltager du med to lodder.
HUSK at skrive din mailadresse, så vi komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder. Hvis ikke vi kan komme i kontakt med dig, trækkes en ny vinder.


Som noget nyt i år kan du også deltage på Instagram. Gå ind på vores profiler (@anjahjorth80 og @anitavolkmann) og skriv en kommentar til billedet. Du kan deltage på begge profiler, hvorved du får endnu flere lodder med i puljen. 

Du er selvfølgelig velkommen til at følge Zoomsnoren og Photomusen via Instagram, Google Friend Connect eller Bloglovin', men det er ikke et krav, men det giver god julekarma!

Du er velkommen til at linke til give-awayen og du må gerne dele billedet på din blog, Instagram eller et helt andet sted.

1. søndag i advent trækker vi den heldige vinder, som vil blive offentliggjort på begge blogge og Instagramprofiler.

OBS: Da vi har haft problemer med spam, kan du ikke deltage som anonym.

HVIS du af en eller anden grund ikke har mulighed for at lægge en kommentar, er du velkommen til at skrive til os på zoomsnoren@gmail.com eller/og photomusen@gmail.com. Så tilføjer vi dine lodder til puljen!

Vi håber, at mange har lyst til at lege med, som det har været tilfælde de andre år!


Det med småt:
Give-awayen er ikke sponsoreret. Den har desuden ingen intet at gøre med Instagram, så den er ikke støttet, administreret eller associeret med Instagram.


31 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt at i gør det igen i år!

    ann (@) weiss-Wood . dk

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud.������

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker præmie. Min mail er rikke.wortmann(a)gmail.com

    SvarSlet
  4. Elsker jeres advents-giveaway - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  5. nej hvor skønt gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg elsker at hækle, så håber på at vinde
    jettemistarz@gail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne hækle😊
    Dolomedes_spider@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med igen ^^

    SvarSlet
  9. Hvor fint! Jeg er med :)

    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Skøn præmie
    Ellafanta @ gmail.com (uden mellemrum)

    SvarSlet
  11. det er bare så et skønt give away, jeg vil gerne være med :0) mail: smaating@ok.de hilsen Ulrike :0)

    SvarSlet
  12. Sikken en dejlig bog man kan vinde.
    Hilsen yvonnek54@ofir.dk

    SvarSlet
  13. Jeg håber jeg bliver den heldige vinder.
    Mange julehilsner fra Malene lindegaarden@hotmail.dk

    SvarSlet
  14. Jeg er lige begyndt at hækle. Tror den bog lige er noget for mig

    billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  15. Kunne være hyggeligt med lidt julehæklerier ��
    Camillaand33@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg elsker jer to søstres kreative sysler og vil meget gerne deltage :-)
    Er selv meget til håndarbejde.
    Juleglade hilsner fra Tina med uglen3@gmail.com

    SvarSlet
  17. Dejlig advendt give away. Glædelig 1. søndag i advendt fra Sus / sus.juul64@gmail.con

    SvarSlet
  18. Sikke en fin og hyggelig bog. Det kribler helt i fingrene😊 Og skønne projekter du viser frem, det ser fint og overskueligt ud.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    (at) =@

    SvarSlet
  19. Hvor er der da hyggeligt mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jaah ❤️ Så hyggeligt knus fra Vibber
    Vjjj_17(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager meget gerne. Jeg deltager på din blog og Zoomsnorens blog(:

    Heidi W.N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Har aldrig deltaget i en advents give away så det skal da prøves.
    Hilsen Louise

    lullebang@gmail.com

    SvarSlet
  23. Hvor hyggeligt! vil helt klart følge med :)
    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Så hyggeligt. Spændende med en juleinspirationsbog

    karingrau(@)gmail.com

    SvarSlet
  25. Super dejlig giveaway.
    betty3dk@gmail.com

    SvarSlet
  26. En rigtig fin adventsgave som jeg rigtig gerne vil vinde🎄🙋🏼😉

    SvarSlet
  27. Ups... min mail er: smlclausen@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Lækker giveaway! Den ville jeg gerne vinde!
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. Hvis jeg kan nå at være med så er min mailadresse her : fam.landersen@hotmail.com og mit navn er Anette

    SvarSlet
  30. Sådan - dælme en fed konkurrence krydser fingre for lidt juleheld. Jeg er nybegynder i hækleri men er blevet vildt grebet af det
    Julehilsen fra Marianne juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet