søndag den 24. marts 2019

Marshmallow-grydelapper

Før jul startede jeg op på et par grydelapper til min svigermor. Jeg har kigget længe i Lisbet Lücke Larsens bog "Hæklede grydelapper", som er fyldt med fantastiske kreative grydelapper.

Jeg valgte Marshmallow-grydelapperne. Farverne er holdt i blå nuancer, da det matcher hendes køkken.

Imellem de to lag har jeg valgt at lægge et termolag. Så er jeg helt sikker på, at de er "varmesikre".


Jeg er meget tilfreds med det færdige resultat, og svigermor blev glad. Så glad at hun ikke rigtig kunne nænne at bruge dem. Så sagde jeg, at betingelsen var, at hun bruger dem. Dagen efter var de allerede hængt op i køkkenet - klar til brug!

Som jeg sagde: Jeg kan jo altid hækle et par nye, når de ikke længere ser pæne ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.