torsdag den 27. oktober 2016

Skal du besøge Kreative Dage i Fredericia?

Det skal jeg! Som altid glæder jeg mig afsindigt til at besøge det kreative mekka i Fredericia! Det bliver helt sikkert lige så fantastisk som de andre år.

I år er Anja og jeg blevet spurgt, om vi vil give Louis Nielsens stand et kreativt præg, og det har vi takket ja til. Det har været en rigtig sjov udfordring, og selvfølgelig har temaet været brille-orienteret! Der er blevet strikket og hæklet "betræk" til gamle briller, og et par covers til genbrugsglas er det også blevet til.

I forbindelse med udstillingen har vi også i samarbejde med Louis Nielsen, Fredericia lavet en konkurrence på Instagram, hvor man kan være heldig at vinde en komplet brille, gavekort til garn og opskrift på en hæklet taske. (Se mere info på min Instagram)

Jeg er meget stolt over at kunne vise den hæklede taske, Madame Musling, som Anja har udarbejdet. Opskriften har været undervejs i et stykke tid, men nu er den klar og kan vindes på Kreative Dage, men også købes på Ravelry.

Skulle du have lyst til at deltage i konkurrencen, så kig forbi Louis Nielsens stand på Kreative Dage fra i morgen fredag. Der er også endnu en mulighed for at vinde en komplet brille på standen. Jeg kan afsløre så meget, at du skal være god til at gætte!
(Standen har nummer A 1280)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.