tirsdag den 22. december 2015

Forskellige hæklede juletræer

Det er altid sjovt at se, når andre hækler efter ens opskrift.

Denne gang har jeg samlet billeder af "mine" juletræer.


De første har jeg fundet @paafuglenshemmelighed på Instagram.



Liv med bloggen Min skæve vinduesplads til verden har også været flittig med hæklenålen og har produceret hele 43 stk! Selv om jeg har hæklet mange efterhånden, så tager jeg hatten af for, at hun har hæklet så mange på en gang. Jeg elsker, at hun har eksperimenteret med så mange forskellige farvekombinationer.



Min søster Anja har hæklet et par af den store variant, som kan hænges fx i vinduet.



Tak til jer tre for at jeg måtte vise jeres fine udgaver her på bloggen!

3 kommentarer:

  1. De er også bare så fine, dine juletræer :o) og der er så mange muligheder, samtidig med at det er et overskueligt projekt! Så tak for opskriften. Kh. Liv

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.