torsdag den 26. november 2015

Flere bestiksokker

I forbindelse med en værtindegave fik jeg den ide at hækle bestiksokkerne igen.

Denne gang blev de helt hvide, da jeg ved, at modtageren godt kan lide hvidt. De er hæklet i hvidt bomuldsgarn fra Mayflower med hæklenål str. 2 1/2. Pelskanten er en dobbelttråd af noget hvidt effektgarn og en tråd hvidt bomuldsgarn. Jeg synes, det giver en fin pels-effekt.

Jeg tror måske, der går lidt tid, inden jeg igen skal i gang med flere sokker. Jeg læste på Facebook om en, der har hæklet 50 stk. Den "rekord" har jeg ingen planer om at slå.






-----------------------------------------------------------------------------------------------

Du kan stadig nå at deltage i advents-give awayen på bloggen.


2 kommentarer:

  1. De er søde også i helt hvide

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Det er ikke så tit, jeg har set dem helt ensfarvet.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.