mandag den 5. oktober 2015

Ting til børneværelset - Kids Month er i gang!

Kalenderen siger uge 41, og det betyder at Kids Month-udfordringen for alvor er gået i gang!




I går tog jeg fat på et par kreative give aways, som er i gang i Blogland. I forbindelse med Kids Month vil jeg godt fremhæve Helena, som i forbindelse med denne udfordring har udlovet en af sine flotte tegninger. Denne gang er det Mumitroldene, som hun har lavet en tegning af. Kig forbi hendes blog og læs mere om, hvordan du kommer i betragtning til den flotte tegning. 


Jeg er lidt i tænkeboks endnu. Jeg håber egentlig at finde på et eller andet nyt, og jeg har da også en ide, som jeg håber, at jeg når at blive færdig med. Jeg glæder mig meget til at følge alle de andre deltagere. 


3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge med.....

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, tak for din fine omtale ;-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se hvad du finder på:-) Jeg har været offline et par uger og er først blevet opmærksom på Kids Month i dag, men jeg vil da henvise til det denne måned på bloggen og har i dag lavet mit første Kids Month strik på bloggen:-)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.