lørdag den 7. marts 2015

Hæklet forårsabe

Endelig har jeg lidt at skrive om igen. Det er ikke meget, jeg har fået for hånden i det sidste stykke tid.

Jeg er nu blevet færdig med min 2. abe. Jeg troede ellers den første abe skulle være den sidste, men sådan blev det ikke. Jeg har bøvlet en del med monteringen - faktisk mere end med den første, hvor underligt det end lyder.







Info om aben

Garn: Bomuldsgarn fra Søstrene Grene (turkis og råhvid)
Hæklenål nummer 2,5
OpskriftKreaposen (opskrift) og Garngrammatik  (kommentarer til opskriften)



14 kommentarer:

  1. Ihh hvor er den blevet fin! Jeg kan MEGET bedre lide din forårsudgave end originalen :-D den der kunne jeg faktisk fristes til at købe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Agnethe. Jeg synes også, den er er mere frisk :-)

      Slet
  2. Hvor er den blevet fin.
    Jeg har endnu min første abe til gode. Jeg er startet på den men er gået i stå midt i det hele, og der har den så ligget siden efteråret (eller hvornår det nu var de kom frem).

    Den er virkelig fin i forårsfarver, måske jeg skulle starte forfra og lave en forårsabe i stedet ;)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg krydser fingre for, at du får lavet din færdig.

      Slet
  3. Hvor er den bare sød, det der afholder mig fra at lave sådanne ting, er at der for meget montering 😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, monteringen er ikke det nemmeste :-)

      Slet
  4. Den er bare skøn ☀️

    SvarSlet
  5. Den er så fin! Elsker den farve!

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.