mandag den 13. oktober 2014

Tråd og garn: Lidt forskud på jul, lækkert garn og opskrift

I sidste uge ankom en af de sidste Tråd og Garn-pakker. Denne gang var pakken fra Charlotte, som havde sendt nogle rigtig fine ting.

Først et ophæng med et fint hæklet juletræ og et andet fedt ophæng, som fx kan bruges som nøglering.


Pakken indeholdt også en af Charlottes egne opskrifter, Jytte-huen:



3 nøgler lækkert Alaska-garn fra Drops. Det er en lækker, lysegrå farve! Den kunne jeg godt se sammen med noget neon.


En lille fin blomsterbroche


Tusind tak for de fine ting, Charlotte!
Hvis ikke I allerede kender hende, så slå et smut forbi hendes blog, hvor der også er link til hendes opskrifter. Der er både gratis-opskrifter og købeopskrifter. Hun sælger også nogle fine nøgleringe.






4 kommentarer:

  1. Kære Anita. Tusind tak for de mange søde ord. Jeg er dybt taknemmelig! Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Det er snart både huetid og juletid og de lange aftener til at nørkle i er begyndt, så det er bare at gå i gang .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig. Jeg synes allerede, jeg har fået en forsmag på det i dag, for hold da op det har været mørkt det meste af dagen, og allerede ved 17-tiden skulle lyset for alvor tændes.

      Det går hurtig nu mod den mørkere tid, men dermed også mod de hyggelige stunder med strikke- eller hækletøjet og stearinlysene.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.