mandag den 29. september 2014

Et lækkert hæklemagasin

I går var jeg som nævnt i forrige blogindlæg en tur i Flensburg.

Vi havde en rigtig hyggelig tur, og der var rigtig god stemning i gågaden, som var pyntet i Oktoberfest-tema.

Jeg fik købt lidt af hvert, blandt andet er der nyt til min strømpebukseskuffe. Jeg er nemlig storforbruger af strømpebukser og leggins - især i flotte farver. Sidstnævnte kommer vel næppe bag på nogen.

Jeg købte også et hækleblad med disse søde køer, som jeg faldt pladask for:


Det er et rigtig lækkert blad med mange flotte billeder og instruktioner:





Disse hæklede tændstikker er også  rigtig charmerende. Se lige hvordan de ligger sammen i en tændstiksæske.


Et ormepar, som er klar til at indtage det hæklede æble.



Så er det bare med at finde lidt tid til at kaste sig ud i den fine dyr ;-)

8 kommentarer:

  1. De orme er da slet ikke til at stå for - for ikke at tale om kørerne! God fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Ih altså, det var da et skønt hækle magasin som du har fået fat på - god fornøjelse med det :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde ting. De kan da vist det med hæklemagasiner i Tyskland, det kunne vi lære lidt af i Danmark :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de kan noget med kreamagasiner - og til en god pris oveni ;-)

      Slet
  4. Sig mig, hvad er det med Tyskland og lækre krea-magasiner? Både du og din søster har før vist frem og det ser bare godt ud! Jeg kan godt forstå, at du måtte have det med hjem. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De har i hvert fald et stort udvalg :-) Priserne gør også, at man nemt kommer til at købe lidt ekstra ;-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.