tirsdag den 24. juni 2014

Vil du med til online blogtræf?



Elena med bloggen Cupcake By Me inviterer til online-blogtræf den 1. juni, og det er hele dagen!
Elena skriver blandt andet følgende om initiativet:

Legen går ud på at skabe synlighed for bloggere via links til deres blogs. Jeg håber på at det vil bidrage til øget aktivitet i Bloglandet – noget, som der tit bliver klaget over, samt gøre det sjovere og mere spændende at blogge, da det er altid sjovere at blogge når bloggen bliver besøgt og læst. Så hvis du vil blive inspireret af andre blogs og/eller blive opdaget af andre, er det her en super mulighed!

Du kan læse endnu mere på Cupcake By Me. Jeg synes, det er et godt initiativ og vil gerne støtte op om det, så jeg skal helt bestemt være med!

Skal du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.