tirsdag den 13. maj 2014

12 months of Knitting: Mit maj-projekt

Lidt forsinket opdaterer jeg med, hvad jeg egentlig havde tænkt mig at lave her i maj.

Jeg er med i Tråd og Garn, så jeg har besluttet at maj skal vies til at lave små ting til mine gruppemedlemmer. Jeg kan først vise, hvad jeg har lavet, når tingene er velankommet hos modtagerne.

Jeg glæder mig til at finde på en masse om de andre kvinder og finde på noget til dem, men jeg kan naturligvis ikke løfte så meget af sløret, men her er lidt af, hvad jeg arbejder med i skrivende stund.



Jeg regner dog stærkt med at blive færdig med pakkerne til de 2 første kvinder på listen, så jeg inden så lang tid kan vise jer, hvad jeg har kreeret.


2 kommentarer:

  1. Spændende hvad du laver. Men jeg er sikker på det bliver vel modtaget. Jeg elsker at få sådanne pakker.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis! Det håber jeg. Jeg har i hvert fald tænkt en del :-D

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.