lørdag den 12. april 2014

OranGe som i Garn-onman

Ugens farve i Regnbuebloglegen er orange!

Egentlig har jeg en del orange ting i hjemmet, men jeg kan godt lide, at finde på noget andet i forhold til sidste uge. Så i denne uge bliver det en enkel opstilling af (noget) af mit orange garn.

I garnpyramiden er der strømpegarn, bomuld, mohair, angora og uldgarn. Jeg elsker stærk orange garn, så jeg har da fået samlet lidt til lageret efterhånden. Et af nøglerne er dugfrisk - købt i går på noget garnudsalg. Men mere om det på et andet tidspunkt.

Hav en god (orange) lørdag derude!


4 kommentarer:

  1. Flot garn og spændende farveleg. Sjovt at se forskellige billeder om samme farve. Man tror at der er intet nyt at finde på, men synes alligevel at jeres (dem, der deltager) kreativitet er godt i gang, og mange anderledes "tanker" bliver vist.
    Det eneste, der virker forkert, at legen tager flere uger. Det ville virke bedre med én uge. Det giver mere sammenhæng og spænding. Men ellers er det sjovt at følge i :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du faktisk godt have ret i.

      Der, hvor jeg synes, det er rart, er at jeg har mere tid til at finde på. I forbindelse med næste farve, som er gul, har jeg haft mulighed for at lede efter noget mere originalt. Det synes jeg er fedt.

      Slet
  2. meget smukke orange garner du viser :-)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.