fredag den 28. marts 2014

Min ugle er kommet i det fine selskab hos Topping



I dag har jeg valgt også at dele opskriften på Uglen Emily på det forholdsvis nye hækleforum Hæklenålen. Jeg kan godt lide, at man kan dele sine kreative indslag med andre, og desuden får man noget igen. Det må da være win-win!

Tulle Momsemor, som står bag forummet og selv har bloggen Topping.dk, har herefter valgt at tage min opskrift med på sin blog, som indeholder et hav af opskrifter på alskens hæklede sager fx dyr, mad og ting til hjemmet. Hvis ikke du allerede kender hendes blog, så skal du unde dig selv at tage et smut forbi. Især hvis du er bidt af en gal hæklenål!

I øvrigt vil forummet Hæklenålen måske også være noget for dig. Lige nu er det i sin spæde start, og det kan virke overvældende med alle de mange funktioner og ting og sager, det består af. Men fortvivl ikke! Der er hjælp at hente, hvis man er "ved at fare vild".



6 kommentarer:

  1. Det er altså også virkelig en fin ugle!! Og tak for tippet om det nye site. :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det fine selskab hos, Topping:-) I øvrigt et meget, fint og stort arbejde som Marianne har lagt i "hæklenålen"

    SvarSlet
  3. Tillykke med det gode selskab du er kommet med i. Jeg må da vist ind og se hvad det er for en hjemmeside, samt give datteren besked. Hun hækler jo meget mere end jeg gør.
    God week end til dig.
    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lis. Jeg håber, siden er noget for din datter :-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.