torsdag den 20. marts 2014

Fra skitse og noter til snart færdig DIY

Jeg er gået i gang med at renskrive mine noter til Uglen Emily. Jeg har fået en del ros for den, blandt andet at den har personlighed og er sjov, så nu er jeg i gang.

Her kan I se den skitse, som jeg arbejdede ud fra, da jeg hæklede den. Det er en ret sjov og spændende måde at arbejde på. Jeg håber at kunne præsentere en opskrift en af de nærmeste dage. Indtil videre går det meget godt med at tyde mine egne kragetæer og at huske, hvad de forskellige noter betyder.


2 kommentarer:

  1. Det er da så fedt du laver en opskrift. Jeg synes lige netop at uglen havde personlighed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tanja :-) Jeg er glad for, at du kan lide den.

      Hav en skøn weekend.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.