tirsdag den 18. februar 2014

Revner og sprækker på noget, der ligner en forårsdag

I dag var hunden og jeg ude at gå en tur, da jeg kom fra arbejde. Vejret var lækkert, fuglene sang, og der var forår i luften! Jeg kan næsten ikke vente til, det bliver "terrassevejr", hvor jeg kan sidde ude med strikketøjet og lytte til netradio. Ih, det elsker jeg!

Dagens emne for billederne var "Revner og sprækker". Jeg har taget et billede af en træpæl og en træstamme og herefter konverteret billederne til sort/hvid, da jeg synes, det passer godt til temaet. Det gør billederne mere enkle, og revner og sprækker træder tydeligere frem. Jeg er ret vild med den struktur, der især træder tydeligt frem på det første billede af træstammen.

Hav en god tirsdag <3



1 kommentar:

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.