søndag den 12. januar 2014

12 Months of Knitting: Status på januar-projektet

Det går godt fremad med mit januar-projekt i 12 Months of Knitting! Der mangler kun 1 cm for at arbejdet skal deles i for- og bagstykke.



Det har været et forholdsvist nemt projekt. Udover lidt begyndervanskeligheder med hulmønstret nederst har der ikke været "problemer". Jeg hader at strikke rib, så det er godt, at det snart er fuldendt.

Der er vist en chance for, at jeg bliver færdig, før januarmåned når sin ende.


6 kommentarer:

  1. Den skal nok blive rigtig sød!
    Det er også en skøn, grøn farve, du har valgt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja! Jeg faldt for den grønne farve - jeg har vist arbejdet en del i grønt i den sidste tid ;-) Men det næste projekt skal være lilla :-)

      Slet
    2. Hvo er den fin.... dejligt med positiv status for januar, så er der godt begyndt...

      Slet
    3. Tak, Inge! Ja, det er begyndt rigtig godt!

      Slet
  2. Tænk - du er næsten foran dine strikkeprojekter...

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.