mandag den 16. december 2013

Hæklet kræmmerhus med "guld"-kant

Så blev det tid til at vise de sidste ting, som jeg har produceret til Julepyntsudvekslingen.

Efter at have bevæget mig lidt rundt på Helenas blog, valgte jeg at hækle nogle helt hvide kræmmerhus. Jeg fandt opskriften hos Tante Grøn. Den var nem at gå til. Selve kræmmerhuset er hæklet i en rest hvidt bomuldsgarn.

Selve kanten har jeg hæklet i guldfarvet glimmergarn. Jeg er selv ret vild med det færdige resultat, og heldigvis faldt de også i modtagerens smag.

Denne opskrift er en af dem, som jeg gerne gør brug af igen.



6 kommentarer:

  1. De er også superfine. Sarte og så alligevel ikke pga guldkanten.

    SvarSlet
  2. Du kan tro, jeg er glad for dem og de skal helt sikkert op at hænge på juletræet ude hos min mor.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de bare smukke! Lidt ligesom engle :D

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.