onsdag den 27. november 2013

Nu kan jeg også skrive "Nissefotograf" på CVet

I lørdags havde jeg sagt ja til at tage nogle billeder af det sødeste nissepar. Selv om vi var samlet omkring hygge og nørkle, er der i dette selskab altid plads til andre små kreative opgaver. Jeg var af en af gæsterne på forhånd blevet spurgt, om jeg ville forevige hendes kreative nisseprojekt. Det kunne jeg ikke sige nej til.

De to nisser opførte sig eksemplarisk under heller optagelsen og var meget samarbejdsvillige! Det var en sjov opgave, som jeg ret hurtigt blev optaget af. Det var vigtigt, at alle de fine detaljer også blev fotograferet, og det er netop sådan noget, som jeg ELSKER!

Jeg er færdig med at redigere billederne, og de er nu sendt af sted. Da billederne snart bliver offentliggjort på min venindes blog, vil jeg nøjes med at vise nogle detaljebilleder.






8 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald nogle flotte nærbilleder, som du har taget af nisserne.

    SvarSlet
  2. Suk....hvem der bare kunne tage den slags billeder. Jeg er evigt taknemmelig
    når du kommer til undsætning. Og lige præcis dette Jule-par måtter gerne gøre
    sig godt på billeder. Glæder mig til at vise resten frem i en indlæg.....kommer snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!

      Hvem der bare havde den tålmodighed til at lave sådan nogle fiiine nisser!

      Slet
  3. flotte detaljerede billeder :) ..

    SvarSlet
  4. Tillykke med den nye titel ;) Fine billeder :)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.