mandag den 14. oktober 2013

Flytteklar kat

Den hæklede kat er endelig færdig. Jeg har fiflet længe med, hvordan den skulle "pyntes", men jeg endte med 6 hæklede hjerter op ad kroppen og et lille hæklet halsbånd. Jeg var i tvivl om farven på halsbåndet, men den lilla farve var den, jeg syntes, passede bedst til resten.

Halen er jeg ikke er 100% tilfreds med, men nu bliver den sådan, og katten er klar til at komme til at bo i et nyt hjem.

Til de interesserede findes opskriften gratis hos Lion Brand





12 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin.....elsker det udtryk du har fået frem i ansigtet.
    Og hjerterne er en super sød ide..........den blir' der rift om :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være ;-) Men det er også en rigtig "LOVE CAT" :-D

      Slet
  2. Hvor er den bare blevet sød. Ansigtet er bare blevet SÅ godt - og så er den jo for lækker med hjerterne på

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, når jeg ser din kat :-D Den har et frækt udtryk!
    Detaljen med de hæklede hjerter er skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig godt tilfreds med den!

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.