søndag den 1. september 2013

Open Night-køb

I fredags havde Fredericia, som mange andre byer, Open Night.

Der var godt med mennesker og gode tilbud. Min søster og jeg var meget målrettede, da vi vidste, at den lille garnbiks, "Standard" i Gothersgade, havde 20% på alle varer i butikken.

Udenfor blev vi mødt af gode tilbud på akrylgarn. Jeg købte disse nøgler fra Hjertegarn til akryllageret:



Inde i butikken blev jeg ved med at vende tilbage til dette garn. Det endte med, at jeg måtte overgive mig og tage et nøgle med i kurven.



Jeg kunne ikke stå for de flotte farver, så hvad det skal bruges til, ved jeg endnu ikke.

2 kommentarer:

  1. Er da lidt pjattet med "gøje" garnet.
    Lige dine farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare nogle lækre farver! Nu skal jeg bare finde noget, som jeg kan bruge det til :-D

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.