fredag den 13. september 2013

Jeg skal med - skal du?



"Jeg vil til Las Vegas i 10 måneder", "Jeg tager til Mexico i 12 måneder", "Jeg kunne godt tænke mig en tur til Californien i 13 måneder". Sådanne statusopdateringer støder man jævnligt på, når man bevæger sig ind på Facebook for tiden. Formålet er at sætte fokus på brystkræft. 

I stedet for at skrive en sådan status på min Facebookvæg. har jeg valgt at deltage i dette års Støt Brysterne-arrangement i Øster Starup-Vester Nebel-hallen den 29. september kl. 10-13
For bare 100 kr får man en skøn dag med Zumba, Piloxing og Latin Dance Fitness - hele 3 timer med 5 energiske instruktører. Der er også mulighed for at vinde en præmie på indgangsbilletten. Jeg har i al beskedenhed selv doneret et par præmier til det gode formål. 

Sidste år havde jeg ingen erfaring med fx Zumba, men det var en rigtig dejlig, aktiv og sjov dag. 

1 ud af 9 bliver ramt af brystkræft, så der er bestemt grund til at støtte formålet. Hop i dit lyserøde/pink outfit og kom og vær med til at støtte den gode sag. 
Alle pengene går selvfølgelig ubeskåret til Støt Brysterne! 

Vi får sved på panden og smil på læben!


Jeg skal være med - skal du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.