fredag den 5. juli 2013

Total Tour-nostalgi

I disse dage løber Tour de France traditionen tro over skærmen. Da det er Tour nummer 100, sender TV2 også nogle af de gamle etaper i Tourens historie.
Jeg nyder at se de gamle etaper - det ER nostalgi! Det var dengang, Rolf, Bjarne og Skippy stadig var de store cykelhelte.

I går så jeg en etape, hvor tyske Jan Ullrich var med. Etapen blev vundet af Pantani, som ikke er blandt os længere. En anden af mine cykelhelte var også med: Franske Richard Virenque - en af de eneste franskmænd, der har kunne vække min interesse ;-) Det var ham, der altid vandt den prikkede bjergtrøje.


Imens nostalgien fyldte tv-skærmen, hæftede jeg ender på flere af mine firkanter til granny squares-tæppet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.