mandag den 20. maj 2013

Et maleri fra min mormor

I dag skulle manden og jeg aflevere nogle tomatplanter fra min svigerfar til min mormor.

Min mormor ville lige vise mig det billede, som hun lige havde malet. Jeg når ikke at kigge ret lang tid på det, før hun spørger mig, om jeg gerne vil have det.

Om jeg vil! Hun havde også en ramme til det, som jeg måtte få med. Den ville hun ikke have noget for heller.

Jeg er ret vild med den glæde, som er i billedet, og det er malet i glade farver. Helt tilfældigt står vi overfor, at vi gerne vil have skiftet de billeder ud, som vi lige nu har hængende over vores sofa, så nu ved vi, hvad det bliver.






2 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det flot!
    Det kan hun være rigtigt stolt af - og jeg kan godt forstå, at du blev rigtig glad for det!

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint billede! Og sikke hun kan, hende mormor. Det er godt malet og med mangle lækre detaljer! :D

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.