lørdag den 2. februar 2013

Piloxing

For et stykke tid siden startede jeg til zumba, og jeg synes, det er supersjovt. Holdet er efter nytår blevet ændret til også at indeholde piloxing.

Jeg kan godt lide piloxing, som er en blanding af boksning og pilates og dans. Det er godt, at holdet er blevet en blanding af både zumba og piloxing, da det giver mere sved på panden, og så er det samtidig rigtig sjovt. 

Jeg har lige investeret i et par piloxinghandsker. De vejer hver 250 gram



Til dem, der ikke ved, hvad piloxing er, kan se det i denne video, som dog er meget "amerikansk". 



Jeg glæder mig til at indvie handskerne på tirsdag. Det bliver i hvert fald noget hårdere for armmusklerne end uden ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.