onsdag den 19. september 2012

Jeg støtter brysterne - vil du med?



På søndag har jeg tilmeldt mig et zumba-arrangement i Øster Starup-Vester Nebel-hallen fra kl. 10-13.

Jeg har ikke den store erfaring med zumba, men den gode sag er årsagen til, at jeg gerne vil prøve kræfter med sporten. For bare 100 kr, som går ubeskåret til brystkræftsforskning, får man mulighed for at danse zumba med instruktører, der frivilligt stiller sig til rådighed. 

1 ud af 9 bliver ramt af brystkræft, så der er bestemt grund til at støtte formålet. Hop i dit lyserøde/pink outfit og kom og vær med!

Man kan finde mere info på denne Facebook-side 

og i denne artikel





Jeg skal være med - skal du?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.