fredag den 27. juli 2012

En rød mis

Manden og jeg har været på vores første campingtur med egen vogn. Vi overnattede på Carlsberg Camping på Tåsinge.
En af dagene tog vi ud til Tranekær Slotshave på Langeland, og der stødte vi på denne lille, røde skønhed på en cafe.





Vores lille hund Lizzie knurrede en del af den, men missen virkede interesseret i Lizzie alligevel.


Jeg måtte lægge mig helt ned på alle fire med rumpen i vejret for at få nogle gode billeder af kræet. Jeg er nu ikke sikker på, at jeg ville have gjort det, hvis der havde været stuende fuld i cafeen :-)


Her er lidt flere billeder af missen - er den ikke bare skøn!






2 kommentarer:

  1. Hvor er den altså bare nuser!!! Jeg kan godt forstå, at du lige måtte nuppe et par billeder af den.

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.