fredag den 23. september 2011

Intet Berlin uden en trabi!

Jeg har siddet og rodet lidt med de billeder, jeg tog, da vi for nyligt var i Berlin.

De første to er billeder af to trabanter, som stod i nærheden af mindesmærket for de døde jøder. (Det er det mindesmærke, der består af mange betonklodser i forskellige størrelser)

De to trabanter fungerede som reklamesøjler, hvilket gjorde det ekstra svært at få et godt billede fra den helt rigtige vinkel, da jeg ikke var interesseret i at få reklamerne med, som både var på siderne og i forrunden.

Billederne er efterbehandlet, så de fremstår retroagtige. De er faktisk blevet nøjagtigt, som jeg forestillede mig, da jeg trykkede på udløseren.



4 kommentarer:

  1. Superfine bilder! Jeg var selv i den herlige byen for noen år siden og forelsket meg i bilene...

    SvarSlet
  2. Så niiice!!!!

    Jeg elsker simpelthen de biler!

    I øvrigt god redigering af billederne!

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle smukke billeder! Gamle biler kan altså bare noget, som nye ikke kan - ihvertfald på billeder;)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.