søndag den 7. september 2014

Endnu en tråd og garn-pakke og lidt billeder fra et bryllup

Jeg har modtaget endnu en dejlig pakke "Tråd og garn".



Denne gang er den fra Signe og indholdt et rigtig fint postkort, som jeg gerne vil have i ramme. Jeg er ret vild med motivet og farverne. Desuden en flakon sat i en dejlig lilla ramme og til sidst en hæklet pung. Det er nogle rigtig fine ting! Endnu en gang tak til Signe!


For en uge siden var jeg så heldig at få lov til at tage nogle bryllupsbilleder, som jeg i dag er blevet færdig med at redigere. Det har været et sjovt og lærerigt forløb med mange grin!





4 kommentarer:

  1. Flotte billeder <3 og sikke flotte gaver og et meget smukt postkort. :)
    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Birgitte! Du må også have en dejlig dag.

      Slet
  2. Dejlig tråd og garnnøgle.
    Og de billeder får fem store stjerner af mig ^^

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.