søndag den 23. februar 2014

På sådan en søndag...

...strikkes der på en djævlehue, mens den sidste dag med vinter-OL nydes.

Jeg kom endelig i gang med noget i går, og det endte med at blive en djævlehue i hvidt bomuldgarn. Modtageren er en kollega, som kan føde, hvornår det skal være. Hvid er det sikre farvevalg, og da modtageren ikke ved, hvilket køn, hun venter, passer det endnu mere perfekt.

Hav en skøn søndag!

PS: Alle mulighede søndagssyslerier kan i øvrigt følges på Instagram under #suckerforsøndag. Det er Farmorfabrikken, der står bag initiativet.


2 kommentarer:

  1. Hvad skal du så bruge nu som baggrundshygge til nørkleriet, når OL er færdig?
    Du har jo været ret produktiv, mens det har stået på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er nødt til at finde noget nye baggrundshygge :-) Jeg har tænkt lidt på at finde nogle lydbøger :-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.