mandag den 17. februar 2014

Huehumør

Som før nævnt købte jeg i Kiel en Myboshi-bog, nummer 3 i rækken:



Jeg er ret glad for den. Udover nye hueopskrifter indeholder den også opskrifter på ting til boligen, blandt andet et tæppe og puder. 

Jeg fandt også denne bog, som indeholder en masse opskrifter på huer til kvinder. Der er simple og de mere avancerede. Der er mange flotte og meget forskellige modeller, som kun venter på at blive strikket. Jeg har allerede fundet en, som jeg gerne vil lave til mig selv og en, som jeg synes, kunne passe til svigermor. Bogen hedder "Kopfsache" og er på tysk. 





9 kommentarer:

  1. Skøn bog - der er godt nok mange søde modeller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager bøgerne med næste gang, vi ses. Så kan du kigge med fingrene ;-)

      Slet
  2. Skønne bøger som du har fået anskaffet dig :-) Især den først nævnte :-)

    SvarSlet
  3. Wow.....hold da op. Sikke en masse skønne modeller.
    Der bliver noget at bladre i....hehe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager begge bøger med, når vi ses <3 Så kan der bladres ;-)

      Slet
  4. Ih, fede bøger!
    Jeg kommer nok til at købe bog tre også... Altså de to andre kan jo ikke stå alene, vel? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ, den kan den ikke. Den 3. kan vel så heller ikke så alene :-D

      Slet
    2. Det tror jeg ikke - hvad siger din mavefornemmelse? ;-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.