søndag den 5. januar 2014

Endnu en Sandnes Garn-model in making

Her efter nytår har der ikke været så meget tid til de kreative sysler og blog generelt. Som før nævnt er vi i fuld gang med at rydde op og rydde ud i vores ene værelse. Det har taget en del af tiden, og vi er endnu ikke færdige, selv om der er blevet samlet på livet løs!

Efter nytår er jeg startet op på en lille pigekjole størrelse 2 år. Den er til min mands mindste niece. Opskriften er fra Sandnes Garn. Pigens mor er heldigvis på ingen måde kræsen, hvad angår sine pigers tøj, så jeg har valgt, at kjolen skal være i to grønne nuancer. På billedet kan kun ses den mørke af de to grønne garner, som er af bomuld.



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den er også rigtig sød. Jeg vaklede mellem den og en anden af hæftets modeller.

      Slet
  2. Svar
    1. Ja - jeg er jo garvet i at strikke i grøn :-D

      Slet
  3. Svar
    1. Det er den. Jeg kan godt lide det enkle hulmønster nederst. Det er så enkelt, men ser så "eksklusiv" ud.

      Slet
  4. Den er simpelthen så sød, og du får et super godt resultat med det garn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, Susanne. Det er første gang, jeg strikker med det. Men det er klart mere lækkert og blødt end fx ID-garnet fra Brugsen eller bomuldsgarnet fra Søstrene Grene.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.