onsdag den 25. juli 2018

Boho-inspireret net er blevet færdiggjort i sommervarmen

Hvis man bevæger sig lidt rundt i "hæklekredse" på fx Facebook, så er noget af det mest hotte denne sommer hæklede net.

Jeg har hæklet på dette net og faktisk tog jeg det i brug, før det var helt færdigt. Pynten lavede jeg først senere. Det har en god størrelse, og hullerne er ikke store, hvilket betyder, at det også kan indeholde mindre ting. Den mere faste struktur og ikke mindst hankene, som er hæklet i lutter kædemasker gør, at det er mere stabilt og robust.

Pynten med kvast og forskellige perler og filtkugler er virkelig dekorativt og prikken over i'et!

Jeg har hæklet nettet med dobbelttråd bomuld med nål 4.

Opskriften kan findes gratis på bloggen Zoomsnoren.





2 kommentarer:

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.