søndag den 21. januar 2018

Garnet er valgt til Strikkeløftet 2018

Jeg har været "på lageret" og fundet det garn, som jeg vil bruge til Strikkeløftet, hvor jeg har valgt at strikke Mette Larsens Omvendt - dog som en kjole.

Mit krav er, at jeg kun vil bruge garn, som jeg allerede har købt. Det viste sig, at det sagtens kunne lade sig gøre.

Jeg har valgt nogle forskellige kvaliteter. Der er blandt andet effektgarn, uldgarn og håndfarvet garn. De små nøgler er noget garn, som jeg har arvet fra en afdød ven. Det kan være, at jeg undervejs finder andre nøgler frem, som kunne passe godt til de allerede valgte.

Personligt er jeg ret pjattet med effektgarnet, som jeg har købt i Husum i Tyskland. Det er en fed farvesammensætning.


2 kommentarer:

  1. Waw, det ser spændende ud alt det fine garn og jeg vil glæde mig til at se resultatet.
    Godmorgen til dig

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.