fredag den 5. august 2016

Deltagerlisten til #krealegene

Så er det lige før, at den olympiske flamme bliver tændt i Brasilien!

Opbakningen til min lille udfordring her været over al forventning, og listen af deltagere er blevet temmelig lang. Hvor er det fedt! Man må sige, at vi stiller til start med et stærkt hold! Hvis I skulle finde en fejl eller have tilføjelser i form af blog eller Instagramprofil, så skriv gerne, så jeg kan få det korrigeret.
Hvis du er lidt sen på den og først nu eller i morgen opdager, at du gerne vil være med også, så skriv til mig her eller på Instagram. Så kommer du selvfølgelig med på listen.

Øverst på bloggen har jeg lavet et faneblad, hvor I kan finde al info om deltagere og også finde mine indlæg til Krealegene

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge alle projekterne i de næste uger! Der er planer hos en del, mens andre stadig summer over, hvad disciplinen skal være. Senere i dag vil jeg dele lidt fra mit planlagte projekt.

Jeg håber, at I også vil kigge forbi hos hinanden og evt. lægge et like eller en kommentar. Måske finder I også en masse nye spændende bloggere eller instagrammere, som I har lyst til at følge! Det har jeg i hvert fald allerede!


Rigtig god OL og god fornøjelse med jeres små eller store projekter!





Kreative deltagere


Laila Hesselberg @striksofie
Mai-Brit Nielsen @maibrit_nielsen
Elisa Madsen @klejs  Klejs Madsen
Sirodsve @sirodsve
Anja Hjorth Nielsen @anjahjorth80  Zoomsnoren
Ellafanta1 @ellafanta1  Ellafanta 
Lena Knudsen @freeformerdk  Freeformer  
Cskreativ @strandbychristina 
Sølvi Mfoss @solvi_m_strikk
Ygrandt @ygrandt
Laura Brandt @bybrandt
charlottehorslev @charlottehorslev 
Rikke Boel @rikke_boel
Ingrid Stengaard @lykkemaalet14 
tine_kjby @tine_kjby 
Mette Godballe Egeberg @mettegodballe
Karina Viki @karinaviki.dk Karina Viki  
Mette Cathrine @mettecathstor
Lone Jensen @skrossi.dk Skrossi.dk  
Trine @trine_khatib 
Lise @onkel_lise Skriveri  
Gitte @jordemoderstrik
Marlene Overbye Sørensen @fruoverbyesorensen 
Pia Ellesgaard @kreativeellesgaard Kreative Ellesgaard 
Louise @louise.rolin 
Louise Hansen @krealoui  KreaLoui 
Elena Nielsen @cupcakebyme  CupcakeByMe 
Karen Marie Krogsgaard @danish_knitting_academy 
Jeanette Fürstling @byfurstling
Atelier2 @atelier2herning 
Helle Popp @poppsdk 
Jeannette Nielsen @jeammettes Jeammettes
Pil @kreaogdiy_loeyedesign
Maria @mest_haeklet Mest hæklet   
Eva Charlie Holck Rantorp @evacharliehr Mit Kreakaos
Marianne Topping @tullemomsemor Topping.dk
lmtdes @lmtdes
Emilie Jensen @easpman
Aina Holter @ainaeh73
Kamse @kamsejunior
Anna @annaskjemt Annaskjemt
Josefine Bjørn Knudsen @minkreativeverden Min kreative verden
Naya @kreasvanen
Liv Tyra @lityfa Lityfa
Missemig @missemig
Camilla Torp @glad_i_laaget
Rikke Bo Verner @riksim
Maria Louise Carøe @airamkrea
Louise Sofienberg Simonsen @sofienberg
Mette Holt @mettesvaerk
Jannie Brok @strikkesoester
Trine @fabrikkenbyk
Mia <3 @mammamiasverden Mamma Mia's Verden       
Line Aaes @lineaaes
Lene Frahm Nygaard @lenefrahm
Ida Hartmund @idhrtmnd
KREAhjørnet @kreahjornet
Tanja E Karlsen @tanjashobbypassion
Garngal Mormorhippie @monana_mormor
Lone Søndergaard @lorapaso
Helle Pagter @hellepagter
KreaKaffeKultur @kreakaffekultur
Kreastanja @kreastanje
helle.fru.jensen @helle.fru.jensen
Kathrine Faldborg Rasmussen @syslefeen
Nancy Marie @nunopigenknits
Helle Bøgeholt Larsen @hellel
Charlott @challalolinis
Diana Pøhlsgård @poehlsgaard
Rosanna Sloth @eaviolarosanna
Line @alleelskeragnes
Astrid @frukongen
Karin @casagrau Casa Grau
Irene Larsen Min Verden af ILD
helenawm @helenawm
Louise Grarup @bygrarup
Catrine Jensen @bycatrine
Frk. Charlotte Borg @frkcharlotteborg
Kirsten LN @kirsten_l_n
Susan Dalgas @shdalgas
Michelle Gregersen @misschelchel
lineskrea @lineskrea
mettetrillemus @mettetrillemus
thislazylady @thislazylady
Louise @dalkaer 
Biancas Verden @biancasverden Home By Bianca
Gitte Moesby @ditogdut Dit og dut 
Anette Svendsen @brinkloevkbh
Pia Lindehøj @pialindehoej   Kreative Pips 
Anja @mosters_abc
Malin Årgang 73
Helle Quentin @hellequentin
AinaHelen Kvålshagen @aina_helen
Pia Reuter @mosterpips
Rebekka Busk @rebekkabusk
Heidi Blom @frublom_
Marianne Seilund @mariannesei
zarastrikker @zarastrikker
Mette Bruus @mbruus
Linda @boldreel Boldreel
Marie Eiriksson @marieenei
Yarn Lovers yarnloversnet Yarn Lovers  
Hanne-Mette @hannemetteraae
Lise Adamsen @liseua
Mette @mette_rimmen
Sine Larsen @knitonista
mettemettec @mettemettec
Rikke Malte Rasmussen @rikkemr
Woolspire (DK) @woolspire_dk Woolspire  
Woolspire (NO) @woolspire_no Woolspire
Maria Winterskov @mariawinterskov
Chalotte Skovrider Søndergaard @fine11
Gitte @hundemoster
Hanne Juhl @hanjuhl
Annette Olesen @olesenannette
Andrea Skibsted @scandinavianhanddyed
Berit Hundsdal @berithundsdal
Lea Dietzel @frudietzel
Susanne Ravn-Nielsen @strikkefryd Strikkefryd  
Pia Øien @piaoeien
Katrine @katrinenittenfireogfirs
Elin Emilie @kysenfroe
Susanne Rehder @rehder1961
Eva Bay Madsen @evabaymadsen
Lise Meinertz Hansen @hansenmonrad
Tineke @tinekelund
Julie @juliehopsasa
Camilla Andersen @byandersen
Helle Jensen @hellej19hotmail
Tanja Skovgaard @momsemorknit
Henriette Jørgensen @pastoren
Agnete Vinther Thorsen @agnethegirl82 Agnethe - About a girl
Mette Kjærulff @mettekjrulff
Henrik Rasmussen Dobbyhouseboy
Optimisten5 @optimisten5
Wenche Ilestad @ilew1
Maria Pedersen @frupiesen
BallesBazaar @ballesbazaar  Balles Bazaar 
Beathe/Komadyret @komadyret
Heidi @gaanca
Dorte Scavenius Nielsen @doscani
Carina @madebyhille
Frøken Mai @froekenmai.dk  Frøken Mai 
Majbrit Osmundsen @mos72
Anette @anettepindsvin
Jette @grandkids_and_liberty
Maj-Britt Madsen @brittmaj33
Stine Kvam Haugland @91stiine
Camilla @hjertensfryd
Hækling & andre nørderier @cicitive
Elin @strikkelin_
Ida Jodine @fruharaldseid
hildehag @hildehag
Solveig Aase Larsen @madebysolis
Daisy @daisyshyggerier
Bente Hørning @bente_1010
Renate Hellesund @renatefh
Chrissens Krea @chrissenskrea
Channie @sandborg90
Pia Thomsen @mama_pia_46
Zofia @tresmaaord Ella og Kreamor
Tusen Ideer @tusenideer.no Tusen Ideer 
Astrid @doktorstrikk
Mia Nielsen @madebymianielsen
Astrid @59astrid
Signe Hyldgaard Hansen @signehyld
Marit Skei Andersen @maritskei
Mette Lindquist @mettespics
Rikke @frk.sorensen
Hobby Garn @hobbygarn
Strikkeann @strikkeann
Krieris @krieris_hobbypuslerier
Camilla @hjertensfryd
Tina Simonsen @simonsentina
Lavendels @lavendels55
Maria @mariabuckjensen Mønsterbryder 
Hanne @hanne_black
louisehejlesen @huertilhjemlose
Camilla Thorsager @homemadebycamilla
Jane Rørbech Bøgh @janestrikker
Tine Lange @tinelange
lenerex @lenerex
Trine Elise @elise_trine
Lille Lulle/Marlene @1i11e1u11e
Rikke Dalmose @rikkedalmose
mortildivaogdrenge @mortildivaogdrenge
Eva Vinzent @evinz
Helle Strudahl Hansen @hellestrudahlhansen
Maja @majasunivers
Tina Krogh @kroghtina
Anette @turoghobbymamman
Mona Rømmesmo @mona_sin_lille_verden
Linda Bjorvand @lindabjorvand
Ann Christin @acoedeg
Line Dalgas @linedalgas
Inge Skipper @i_skip
Vibe Nielsen @vibenielsen Vibe Nielsen
Ingrid @ingridcph Knitmando 
Karin Lauersen @tankeknips Kreative Tankeknips 
Ellen Bagge @ellen_bagge Ellen Bagge   
Alis Hjortø Larsen @bogormen  En Bogorms Strikkerier
Brombærstrik @brombaerstrik
Vibeke Andre Skovgaard @thynaalen Thynålen 
Jeanette Krohn Henriksen @jeakh Jeas Blanke Tanker 
Nanna Nørregaard @nanna_noerregaard
Karen @lindse.dk  Lindse 
Helena Engelbrecht  @helenasolskin Helena Solskin
Camilla Erlinsson Nordheim @aligtininordheim
Tove Anita Lea @toveanital Toves Hobbykrok 
Louise @loulou_design_og_garn
Kirsten Poulsen @kibopo


GemGem
GemGem
GemGem
GemGem
GemGem
GemGem

23 kommentarer:

  1. Det ser ud til at jeg kan nå at tilmelde mig OL her lige på målstregen :) Sjovt initiativ - du må gerne skrive mig på deltager listen med bloggen Aargang73.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du nemlig sagtens! Jeg skriver dig på og glæder mig til at se, hvad du finder på!

      Slet
  2. Hej Anita, Jeg er med og har en lappe/ redo bunke i gigantisk størrelse, og den trænger til en udfordring - kan pt ikke strikke pga. af dårlig , men så man jo gå til symaskinen :-) mit instanavn er @knitonista. Min arbejdsplads @woolspire_dk og @woolspire_no er også med, hvor jeg er creative director og vi skal nok hjælpe dig med at dele det gode initiativ :-) hæklehilsner Sine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt, at du også vil være med. Der er også andre, der er med på symaskinen :-)

      Tak fordi I har lyst til at dele initiativet!

      Mange hilsner Anita

      Slet
  3. Jeg vil også gerne være og mit KREAOL-projekt er færdiggørelse af en igangværende bluse. Mit Instagram navn er @strikkefryd og mit blognavn er strikkefryd.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er dejligt, at du også gerne vil være med! Jeg skriver dig fluks på! Rigtig godt OL til dig!

      Slet
  4. Det lyder som en spændende idé. Jeg vil gerne være med. Jeg hækler mest, men kan også finde på at lege med skindrester, tingeltangel, tørre grene.
    Guderne må vide, hvad jeg skal lave de næste tre uger. Sådan lidt af hvert, måske ;)

    SvarSlet
  5. Mon jeg også lige kan nå det �� jeg deltager i disciplinen Strik på rundpind. Hilsen Maj-Britt / @brittmaj33 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du når det også :-) Jeg skriver dig på og glæder mig til at se, hvad du finder på!

      Slet
  6. Jeg er gjerne med! (Strikkeann på Instagram)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hej Anita, vi vil også meget gerne deltage i kreo-Ol som hobbygarn.dk. Vi håber vi kan afslutte et reste tæppe hen over legene. Vores instagram navn er @hobbygarn og vores webshop er www.hobbygarn.dk. Mvh HobbyGarn

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare super! I er også med! Jeg skriver jer på listen!

      Slet
  9. Hejsa. Jeg vil gerne deltage i krealegene, hvis jeg stadig kan nå det. Jeg synes at det er et fantastisk initiativ. Jeg hedder @janestrikker på Instagram. Hilsen Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! Jeg skriver dig på! Tak for rosen <3

      Slet
  10. Hej Anita. Så fedt initiativ, som jeg er glad for at deltage i. Hvorfor navne forandring fra kreaol til krealegene? Til deltagerlisten: jeg hedder Jane Balle @ballesbazaar og blog ballesbazaar.blogspot.com.
    Glæder mig til at følge med på alle disciplinerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se, at jeg har dig med på listen, men nu er bloggen også kommet med!

      Da jeg er blevet gjort opmærksom på, at der KAN opstå problemer med at bruge ordet OL i min udfordring og logoet, de fem ringe, har jeg valgt at ændre hashtagget til #krealegene og lave et andet billede til udfordringen. Jeg ved, at det måske er at være "overdrevet", men jeg vil ikke have ørerne i maskinen. Jeg har stiftet bekendtskab med en del, der har fået skrivelser om trusler om sagsanlæg, hvis de har brugt noget, som det viser sig, andre har rettighederne til. :-) Det vil jeg nødig ud i, når det "bare" er en lille udfordring, hvor vi samles om vores fælles kreativiteter, og det skal bare være hyggeligt. <3

      Slet
  11. Jeg vil gerne deltage. Evinz på Instagram

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! Jeg skriver dig fluks på listen!

      Slet
  12. Hej Anita, kan jeg nå at deltage til krealegene. Mit instagramnavn er kroghtina


    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du godt nå! Jeg skriver dig på!

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.