lørdag den 25. juli 2015

2 klude i retstrik til et godt formål

Bloggen er gået i sommerferiemood, og den her ligget stille længe efterhånden, men nu er der nyt at skrive om.

Jeg har før skrevet om, at jeg er med i Facebookgruppen Strik grønne grydelapper for en god sag. Min første klud var jeg ikke tilfreds med, så den bliver ikke givet videre.

Det gør til gengæld de to klude, som jeg er blevet færdig med for et par dage siden. Jeg har slået 60 masker op i bomuldsgarn og strikket ret, indtil kluden var kvadratisk. Bomuldsgarnet er fra Rema1000. Det er længe siden, jeg har købt det.

Kanten består af en hæklet fastmaskekant efterfulgt af en krebsemaskekant. Jeg kan godt lide det enkle udtryk, som kludene har fået.





6 kommentarer:

  1. Ja de er virkelig fine og helt enkle. Dejligt med et feriepip fra dig ;o)

    SvarSlet
  2. Det er fine, og det er rart at have lidt at nørkle med, der ikke kræver det store hovedbrud. Selv strikker jeg sweatere til Røde Kors

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart med noget, som ikke altid kræver så meget. Hvor er det dejligt at læse om flere, der strikker til et godt formål. Der er brug for det mange steder.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.