lørdag den 28. marts 2015

Påske med Maskernes Moment

Der er dømt påskeferie, og hvor er det dejligt! 

Der sker ikke så meget på den kreative front. Jeg har dog en MyBoshi liggende, som faktisk er næsten færdig. Desuden er jeg i gang med noget andet, som jeg ikke kan afsløre her. 

Ved et tilfælde stødte jeg på projektet "Maskernes Moment" på Facebook. Om projektet står følgende:

Har du lyst til at være med i et kunstnerisk strikkeprojekt?.
Det drejer sig om et Kunstværk der hedder Maskernes monument – et socialt og Kunstnerisk projekt under ledelse af Tekstil designer Isabel Berglund, bestilt af Trekantsområdet og Trapholt. 
Sammen skal vi strikke trekanter, som samles til huse af Isabel.
Min udfordring er at finde strikkere i Kolding og omegn, der har lyst til at være med i projektet, skabe netværk og samtidig være en del af et fællesskab, der sammen gør en forskel. – send gerne en mail med tilmelding til kontakt@bynyboe.dk. Det er selvfølgelig gratis, man skal blot selv tage pinde med. Isabel tager garn med og jeg laver kaffe.


Jeg synes, det lyder rigtig spændende, så søster og jeg har tilmeldt os. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det nøjagtigt er, men det må komme an på en prøve. Jeg glæder mig i hvert fald!
Måske nogle af jer læsere også har lyst til at deltage. 

Jeg vil her til sidst ønske jer alle en rigtig god påske!







2 kommentarer:

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.