søndag den 6. april 2014

Efter en hyggelig weekend...

... har vi "fejret" den pelsede, som i dag fylder 3 år.

Jeg troede aldrig, at manden på et tidspunkt gik med til, at vi skulle have en hund, men en dag begynder han at søge rundt diverse stedet på internettet. Jeg får vist mange forskellige hvalpe, men da jeg så Lizzie, fik jeg den der varme følelse i maven - så hende købte vi! Hun var en glad, livlig hvalp, der elskede og stadig elsker selskab.
Jeg har været lidt urolig for, at hun skulle blive en mere egn og reserveret hund, da hun er 1/2 yorkshireterrier. Men sådan et temperament har hun ikke, det lille kræ. Selv dyrlægen har skrevet i hendes sundhedsbog, at hun har et super temperament. Så hundemor er glad!

I går, inden jeg lagde mig til at sove, afprøvede jeg appen Photo Grid. Med den kan man lave collage til fx Instagram. Den er ret smart, så den ville jeg lige afprøve. Jeg vil i hvert fald anbefale den. Den findes til Android, men jeg ved faktisk ikke, om den også findes på AppStore.
Jer, der følger mig på Instagram, har set den før :-)

Jeg har ikke været hjemme i weekenden, da jeg har tilbragt den i godt og kreativt selskab. Mere om det i senere indlæg.

Jeg håber, I alle har haft en skøn weekend!





10 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen til din skønne lille hund.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hun er vel nok en sød lille en.

    SvarSlet
  3. Tillykke med hende, og hun er da godt nok skøn

    SvarSlet
  4. Tillykke med den lille pelstot...hun er bare så skøn <3
    Og man siger jo at hunden ligner sin ejer.....sååååå.... <3

    SvarSlet
  5. Lizzie er altså så charmerende!

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.