onsdag den 30. oktober 2013

Hvor stammer opskriften fra?

I lørdags, da jeg var til Kreativ Dage i Fredericia, købte jeg en rigtig fin tunika hos standen "Alt om håndarbejde".

Den sidder supergodt, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at få  fat i opskriften, så jeg også selv kan fremstille en mere.
Indtil videre har jeg ikke været heldig, men måske er der en læser, der ved, hvor den stammer fra. Måske er der en, der ligger inde med et blad af "Alt om håndarbejde", hvor den er i.

I hvert fald er jeg meget glad for min tunika, som bare har det "glimmertouch" med palietter i siderne. Love it!





Et nærbillede af halsudskæringen


De skønne palietter!


4 kommentarer:

  1. Den er vel sød , må jeg sige , :-) (mor)

    SvarSlet
  2. Jeg håber, at nogen kan hjælpe dig videre i din søgen efter opskriften <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var der heldigvis! Jeg skal nok opdatere senere omkring resultatet :-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.