torsdag den 2. maj 2013

Hæklet beholder in making

I vores badeværelse har vi en slags spand, som vi bruger til at opbevare ekstra toiletruller. Den har jeg besluttet at friske lidt op ved at hækle et hylster til den. Nu har den efterhånden stået, som den gør, i en del år.

Jeg hækler "fra lageret", og det bliver indtil videre i bomuldsgarn med hæklenål 2 1/2. En ting er sikkert - den skal være sommerfrisk i farverne.
Jeg har ikke prøvet at hækle med indtagninger før, men det har jeg fundet ud af. Det kan godt være, at der vil være steder, hvor jeg ikke vælger den helt "rigtige" løsning, men så lærer jeg noget af projektet.





1 kommentar:

  1. Skønne sommer farver. Det skal nok give liv til badeværelset :)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.