søndag den 5. august 2012

Det var "ærme" godt gået!

I går fik jeg rigtig spurtet derud af med ærme et! Forhindringer var der ikke mange af undervejs, så det var bare at strikke derud af!
Jeg er superglad for at have lært "magic loop", også selv om det nogle gange kan være træls at trække maskerne op på pinden ved hver færdigstrikket pind.

Det var en dag med flotte danske præstationer, så pindene glødede, når det blev ekstra spændende. Den første danske guldmedalje kom i hus og mit første ærme ligeså!

Jeg nåede i går også at få startet på ærme to. Nu var jeg ligesom varmet godt op!


6 kommentarer:

  1. Hepper videre! Det ærme er blevet ret godt - så venter snart kun sammensyningen :D :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i skrivende øjeblik er jeg færdig med begge ærmer og har syet skuldrene :-)

      Slet
  2. Sådaaaaan! Så var det en god dag præstationsmæssigt - både for dig og for de danske atleter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja!

      Ja, jeg synes også, jeg gjorde en god figur i går!

      Slet
  3. Det ser spændende ud. Jeg følger gerne det videre strikkeri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar! Ja, der mangler jo ikke meget nu, så jeg bliver nok færdig, før OL er færdig ;-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.