søndag den 11. september 2011

En lille løvfrø

I fredags var vi hos svigerforældrene i Tyskland, og ikke så snart var vi kommet, spurgte svigerfar, om jeg havde kameraet med. Det havde jeg så for en gang skyld ikke :-)

Men ud i haven sammen med ham og se havens attraktion: En lille grøn løvfrø, som sad på et af deres æbletræer. Jeg kunne ikke lade denne fotochance gå fra mig, så jeg spurgte, om jeg måtte låne svigerfars lille kompakte kamera, og det måtte jeg. Sammen fik vi grenene lidt til side, og jeg sørgede for, at svigerfar skyggede for solen. Kameraet fik jeg indstillet på makro - denne funktion fik svigerfar så også lært, når nu vi var i gang :-)

Her er resultatet af vores anstrengelser:


2 kommentarer:

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.