søndag den 17. december 2017

4. adventsgiveaway



Så er det blevet tid til at åbne den allersidste låge i dette års adventsgiveaway

Du kan blive den heldige vinder af Lisbet Lücke Larsens nyeste udgivelse "Hæklede Grydelapper". Den indeholder en række forskellige grydelapper indenfor temaer som hippie, retro, vaffel og flet. Vi er især pjattede med Hippie-van-lapperne!

For at du kan komme godt i gang følger der også 2 nøgler 8/4 økologisk bomuldsgarn med.



Sådan deltager du:

Du kan deltage på flere måder og derved få flere lodder med i puljen:

1. Læg en kommentar med din mailadresse i kommentarfeltet her på bloggen - 1 lod
2. Læg en kommentar med din mailadresse hos Zoomsnoren - 1 lod
3. Læg en kommentar på min Instagram (@anitavolkmann) under samme billede som ovenfor - 1 lod
4. Læg en kommentar på Zoomsnorens Instagram (@anjahjorth80) under samme billede som ovenfor - 1 lod
5. Læg en kommentar på Photomusens Facebookside under samme billede som ovenfor - 1 lod
6. Læg en kommentar på Zoomsnorens Facebookside under samme billede som ovenfor - 1 lod


Du kan altså opnå maks 6 lodder.


HUSK at skrive din mailadresse her på bloggen så vi kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder. Hvis ikke, vi kan komme i kontakt med dig, trækkes en ny vinder.

Du er altid velkommen til at følge Zoomsnoren og Photomusen via Instagram, Bloglovin' og via Facebook (Zoomsnoren /  Photomusen)

Du er velkommen til at linke til giveawayen, og du må gerne dele billedet på din blog, Instagram eller et helt andet sted.

4. søndag i advent trækker vi den heldige vinder, som vil blive offentliggjort på begge blogge og Instagramprofiler.

OBS: På grund af spam kan du ikke deltage som anonym her på bloggen.  Hvis du af en eller anden grund ikke har mulighed for at lægge en kommentar, er du velkommen til at skrive til os på zoomsnoren@gmail.com og/eller photomusen@gmail.com, så tilføjer vi dine lodder til puljen!

Vi håber, at mange har lyst til at lege med igen i år! Held og lykke!


Det med småt:


Give-awayen er ikke sponsoreret. Den har desuden intet at gøre med Instagram eller Facebook, så den er ikke støttet, administreret eller associeret med Instagram eller Facebook.

38 kommentarer:

  1. 🙏 Håber at være heldig 🎄🌟
    Rigtig god søndag 💕
    vjjj_17@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Glædelig 17.december og 3.advent:-)
    I laver så dejlige jule giveaways og jeg vil meget gerne deltage:-)
    Ønsker jer en skøn søndag med julestemning og solskin!
    uglen3@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine altid pæne ord, Tine! Rigtig god jul til dig!

      Slet
  3. Krydser fingre
    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. sikker en flot giveavays Håber jeg kan blive den heldige der bliver udtrukket :)
    janniedamgaard30@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Du får endnu loddet med i puljen!

      Slet
  5. Den bog ser SÅ spændende ud - den ville jeg virkelig gerne vinde :)
    Vh. Jette.
    Jettelil@gmail.com

    SvarSlet
  6. Ej lækker præmie 🏆
    Miss_moon@live.dk ❤️ 🎄 🤶 🎅 💖

    SvarSlet
  7. den ser meget spændende ud den bog, den ville jeg gerne vinde :)
    birgitjuel@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor ville det være fantastisk at få lov til at vinde så unik en bog med de nostalgiske hæklede grydelapper - jeg er vild med den!
    tika@pc.dk

    SvarSlet
  9. Hvor ville det være dejligt at vinde 👍 jettej1234@gmail.com

    SvarSlet
  10. årh kunne være skønt ladefoged1972@gmail.com

    SvarSlet
  11. Skøn julegiveaway! Kunne godt tænke mig at være den heldige! Rigtig god jul til jer! (jeg har hæklet boblejuletræerne, det er en god opskrift!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for rosen!

      Du har hermed også et lod i puljen.

      Slet
  12. Nå ja, min mailadresse: juttakrause@mail.dk ;)

    SvarSlet
  13. Jeannie.raabirck@gmail.com
    Skøn konkurrence 😁😁

    SvarSlet
  14. Jeg elsker at hækle grydelapper. 😎😎😎 tina@sbb-net.dk.

    SvarSlet
  15. Uhhh lækker adventsgiveaway ..Tænk hvis man var den heldige 🤞🤞cirkusbak@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Vil blive glad, hvis jeg vinder. pernillehansen_1@outlook.dk

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.