fredag den 27. oktober 2017

Jeg er klar til Kreative Dage - er du?

Det skal jeg igen igen igen... ! Det bliver helt sikkert lige så fantastisk som de andre år.

Sidste år satte Anja og jeg et kreativt præg på Louis Nielsens stand. De strikkede briller fik en del opmærksomhed og igen i år har vi været i gang. Denne gang med et par noget større briller!

Strikkepinde, hæklenåle og synåle har glødet de sidste 3 uger, og vi har glædet os til at vise det færdige resultat, som vi se, i al beskedenhed, er ret stolte af! De er fyldt med strikkede og hæklede detaljer, og der er også noget for "glimmerpiger"! Det er blevet præcist, som vi havde tænkt os.



Også i år har vi lavet en konkurrence i samarbejde med Louis Nielsen, Fredericia. Traditionen tro foregår denne også på Instagram, og man kan vinde en komplet brille, gavekort til garn og/eller en opskrift på en flot, hæklet taske, designet af Anja. Opskriften på denne kan også købes på Ravelry.







Læs mere om, hvordan du deltager i konkurrencen på Instagram, så følg med på min Instagram-profil


Skulle du have lyst til at se de flotte briller og evt. deltage i konkurrencen, så kig forbi Louis Nielsens stand på Kreative Dage fra i morgen fredag og weekenden ud. Der er også endnu en mulighed for at vinde en komplet brille på standen. Jeg kan afsløre så meget, at du igen i år skal være god til at gætte!
(Standen har nummer A 1276)




GemGemGemGem

4 kommentarer:

  1. Gad så godt at jeg kunne komme ned og se det live! I er simpelthen SÅ kreative i to og resultatet er bare skønt!

    SvarSlet
  2. Flot brille. Var forbi og fik set den i virkeligheden idag.

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.