mandag den 22. august 2016

ScandinavianHandDyed udlodder en ekstra medalje til #krealegene

I anledning af de flotte danske præstationer i OL i Rio vil Andrea fra @scandinavianhanddyed  gerne forkæle en af deltagerne i #krealegene med en lækker ekstra krea-medalje!

Der er tale om dette flotte garn, som er et 100 grams fed ettrådet garn i 100% merinould. Garnet er naturligvis håndfarvet af Andrea, som er inspireret af den skandinaviske stil: Enkelthed, kvalitet og holdbarhed.


Du kan se flere af hendes flotte garner på hendes hjemmeside, Instagram og/eller Facebook-side.


Den heldige vinder bliver trukket i morgen kl. ca 20!


Det med småt: For en god ordens skyld skal jeg nævne, at sponsoratet består af 1 garnfed, som tilfalder 1 deltager i #krealegene efter lodtrækning. Jeg har ikke modtaget noget for dette indlæg. Alle meninger omkring ScandinavianHanddyed og hendes produkter er mine egne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.