torsdag den 29. maj 2014

En ræv er kommet indenfor

For ca. 14 dage siden fik jeg denne fine taske og tilhørende pung af en rigtig god veninde.



Hun er superferm med en symaskine, og jeg spurgte hende for lang tid siden, om hun ville sy sådan en taske til mig. I en hyggeweekend fandt jeg noget rævestof, som bare lige passede til sådan en taske. Jeg var heldig at finde nogle matchende knapper, og veninden var faldet for selvsamme stof, så hun havde fundet noget passende bånd.


Jeg købte bånd og stof, og så kunne hun gå i gang. Jeg er SÅ glad for det færdige resultat, som har et strejf af retro.
Tasken er allerede taget i brug. Jeg overvejer, hvad pungen skal bruges til. Den er så fin, måske også for fin til at blive brugt som makeup-pung, hvilket er oplagt, men sådan en makeup-pung bliver hjemme hos mig alt for beskidt af det ene og andet pudder og øjenmakeup.



Tusind tak for de fine ting, Laila! Jeg er virkelig glad for dem!




10 kommentarer:

  1. Rigtig smart taske! Sikke flotte detaljer :o)

    SvarSlet
  2. Glæder mig du er tilfreds med resultatet.....
    Jeg er også selv glad for min rævetaske :)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den bare fin! Er vild med stoffet! Hvor har du fået fat i det henne? Kan lige se lillepigen i en efterårsjakke i det stof :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt stoffet i Stofmøllen ved Fåborg. Det er også noget fint stof.

      Slet
  4. Den er da helt vild skøn og sikke fede detaljer.
    Den kan jeg godt forstå du er glad for :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den kommer jeg til at bruge en hel del.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.